Jussi Lehtinen
-
Asenne & Muutos
-
Asiakaskokemus
-
Elämykset
-
Kommunikaatio & Vuorovaikutus
Jussi Lehtinen on asiantuntija, joka on tunnettu asiakaspalveluun ja palvelukokemusten kehittämiseen keskittyvästä työstään. Hän on kirjoittanut Petteri Ala-Kivimäen kanssa kirjan ”Concierge”, joka käsittelee korkeatasoisen asiakaspalvelun saloja ja sitä, miten luoda unohtumattomia asiakaskokemuksia. Puheenvuoroissaan Lehtinen ammentaa omasta kokemuksestaan luksuspalvelualalla, tarjoten kuulijoille konkreettisia työkaluja ja oivalluksia asiakaspalvelun parantamiseen.
Lehtinen on toiminut myös konsulttina ja kouluttajana, auttaen yrityksiä parantamaan asiakaspalveluaan ja vahvistamaan brändinsä arvoa ainutlaatuisten palvelukokemusten kautta. Hänen asiantuntemuksensa ja kokemuksensa tekevät hänestä arvostetun puhujan ja asiantuntijan palvelualojen kehittämiseen liittyvissä kysymyksissä.
Jussi Lehtisen kysytyimmät puheenvuorot:
Palvelulla pitkälle
Palvelulla pitkälle -luennollaan Jussi Lehtinen kertoo monipolvisesta elämästään ja siitä, kuinka hän on päässyt elämässään pitkälle hyvällä asiakaspalvelulla. Lehtinen neuvoo, mistä hyvä asiakaspalvelu koostuu. Ainekset ovat yllättävän yksinkertaisia, mutta toimivia.
Luennolla opitaan asiakaskokemuksen kehittämisestä, asiakaspalvelukohtaamisista sekä ihmiseen vaikuttamisesta sosiaalisissa kohtaamisissa ja tärkeissä tilanteissa.
Concierge Jussi Lehtinen saa kaiken kokeneetkin tuntemaan itsensä hemmotelluiksi. Miten on mahdollista, että vaatimattomasta vuokralähiöstä ponnistanut Lehtinen onnistuu peruskoulupohjalta voittamaan puolelleen erittäin vaativat, varakkaat ja vaikutusvaltaiset ihmiset? Vastaus on yksinkertainen: hyvällä palvelulla.
Palvelulla pitkälle- luento on rohkaiseva ja herättelevä esitys esimerkiksi erilaisille työyhteisöille, tiimeille, asiakaspalvelutyöntekijöille, eri alojen yrityksille ja opiskelijoille.
Haluan lisätietoja / varata puhujan!
Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!
Speaker Inquiry | FI
"*" näyttää pakolliset kentät