Haatainen & Yrjölä: Menesty somessa
Sosiaalinen media vuonna 2023 – Sosiaalinen media suomessa – Käyttäjämäärät ja demografiat – Trendit somessa – Kanavat ja algoritmit – Miksi sosiaalinen media? Sisällön suunnittelu – Kanavat ja niiden erityispiirteet – Instagram – Facebook – TikTok – Linkedin – Katsaus muihin kanaviin – Miksi suunnitella sisältöjä etukäteen? – Inspiroivia sisältöesimerkkejä – Sisällöt ostopolun eri vaiheissa – Sisältötyypit ja niiden suunnittelu – Vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa
Lisätiedot: Joona Haatainen & Sade YrjöläKouluttajat: Joona Haatainen, CEO, Troot Finland Oy / Sade Yrjölä, Account Director & Strategist, Troot Finland Oy Joona Haatainen: Joona Haatainen on some- ja vaikuttajamarkkinoinnin pioneeri joka on työskennellyt sosiaalisen median parissa vuodesta 2011 alkaen. Hän toimii some-markkinointiin erikoistuneen Trootin toimitusjohtajana, perustajana ja strategina. Joona on työskennellyt niin kotimaisten kuin kansainvälisten yritysten sekä organisaatioiden kanssa some- ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntijan roolissa yli 10 vuoden ajan. Hän on puhunut sosiaalisesta mediasta lukuisissa tapahtumissa niin Suomessa, Ranskassa, Baltiassa kuin Englannissa. Puheenvuorojen lisäksi hän on järjestänyt lukuisia koulutuksia ja työpajoja kotimaisille sekä kansainvälisille brändeille lukuisilla eri toimialoilla. Joonan koulutusten avulla saat ymmärrystä strategisesta sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelusta sekä tulevaisuuden trendeistä. Sade Yrjölä: Sade Yrjölä toimii some-markkinointiin erikoistuneen Trootin Account Directorina ja strategina. Hän on todellinen sosiaalisen median moniosaaja, joka on työskennellyt eri kokoisten yritysten kanssa niin maksetun kuin orgaanisenkin somen parissa aina suunnittelusta, sisältöjen konseptointiin ja somestrategioiden luomiseen asti. Sade on myös kokenut kouluttaja ja pitänyt koulutuksia esimerkiksi Instagram- ja Facebook -mainonnasta, TikTokista ja konseptoinnista. Työssään Sade innostuu erityisesti luovan sisällön ja datan yhdistämisestä, sekä muiden inspiroimisesta. Saden koulutuksissa saat arvokasta oppia ja vinkkejä oman yritykseksi sosiaaliseen mediaan inspiroivien esimerkkien ja tehtävien kautta.
Miksi valita tämä valmennus?: 1. Sosiaalisen median perusteet: Koulutus auttaa ymmärtämään sosiaalisen median toimintaperiaatteita, kuten algoritmeja sekä toimivan sisällön anatomiaa. 2. Trendien seuraaminen: Koulutus auttaa pysymään ajan tasalla sosiaalisen median uudistuksista sekä uusimmista trendeistä ja hyödyntämään niitä oman sisällön suunnittelussa. 3. Sisällön suunnittelu: Koulutus opettaa erilaisia tapoja suunnitella sisältöä sosiaalisen median eri kanaviin. Koulutuksen jälkeen osallistuja osaa suunnitella kohderyhmän kannalta merkityksellistä ja vuorovaikutteista sisältöä, joka tukee organisaation markkinointiviestinnän tavoitteita. Yhteenvetona, osallistuminen ”Menesty somessa” -somekoulutukseen voi auttaa kehittämään sosiaalisen median osaamista, tarjota uusia ideoita ja inspiraatiota sisällöntuotannon tueksi, sekä parantaa organisaation markkinointiviestinnän tehokkuutta. 4. Oman organisaation some-osaamisen kehittäminen: Koulutus auttaa kehittämään organisaation sosiaalisen median osaamista, joka puolestaan voi parantaa markkinointiviestinnän tehokkuutta ja saavutettavuutta. 5. Inspirointi ja uuden oppiminen: Koulutus voi tarjota uusia ideoita ja inspiraatiota sisällöntuotannon tueksi, joka voi puolestaan johtaa luovempaan ja innovatiivisempaan sometekemiseen. Kenelle valmennus sopii: Koulutus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluat oppia hyödyntämään sosiaalista mediaa entistä paremmin ja monipuolisemmin omassa työssään. Kenelle valmennus sopii: Koulutus on tarkoitettu kaikille niille, jotka haluat oppia hyödyntämään sosiaalista mediaa entistä paremmin ja monipuolisemmin omassa työssään.