Skip to content
Menu
Close

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen

Risto Oksanen: Vaikuttavan sponsorointi-kumppanuuden rakentaminen Tiedätkö miten sponsoritarjouksia tulisi nykyään arvioida? Tavoitteiden asettaminen ja tulosten mittaaminen on tuloksellisen sponsoroinnin peruskiviä. Onnistuvatko ne teillä? Tässä valmennuksessa saat vastaukset edellä mainittuihin kysymyksiin sekä oikeita työkaluja, joilla voit terävöittää oman sponsorointistrategian tämän päivän vaatimuksiin. Valmennuksen aikana opit muun muassa: Miten sponsoroinnin keinoin voidaan tavoittaa juuri haluttu kohderyhmä ja vahvistaa heidän tunnesidettä yritykseen? Miten sponsoroinnin karikoissa tulee toimia? Ja miksi sponsorointi sopii hyvin yrityksen arvomaailman tunnetuksi tekemiseen? Valmennuksen jälkeen osallistujien on helpompi arvioida sponsoroinnin mahdollisuuksia sekä sen sopivuutta omaan liiketoimintaan ja markkinointiin. Valmennus sisältää paljon hyviä case-esimerkkejä ja siinä syvennytään myös osallistujien omiin mahdollisiin caseihin, joihin saadaan valmennuksessa uutta näkökulmaa. Kysy lisää valmennuksesta teidän yritykselle tai organisaatiolle!

Missä mennään sponsoroinnissa Suomessa ja entä maailmalla? Mitä megatrendejä on odotettavissa?

  • Tekninen kehitys
  • Mediakentän myllerrys
  • Merkityksellisyyden nousu
  • Uudet odotukset
  Sponsorointistrategian rakentaminen   Tarjousten analysointi
  • Urheilu / Kulttuuri / Hyväntekeväisyys / Mediasponsorointi
  • Tutkimusten hyödyntäminen
  Tavoitteet ja mahdollisuudet yrityksen eri toiminnoissa: viestintä, PR, mainonta ja HR
  • Sosiaalisen median hyödyntäminen
  Sponsoroinnin mittaaminen   Yhteenveto ja palautteet valmennuksesta

Lisätiedot: Risto Oksanen

Risto Oksanen on sponsoroinnin ja tapahtumien intohimoinen äänenkannattaja ja arvostettu puhuja ja innoittaja. Hänellä on vuosikymmenten kokemus alalta ja hän on Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n puheenjohtaja. Risto on myös Euroopan kattojärjestön European Sponsorship Associationin hallituksen jäsen ja ollut valitsemassa Suomen sekä Euroopan parhaita sponsorointitekoja usean vuoden ajan. Hän tekee kaikkensa vahvistaakseen sponsoroinnin ja tapahtumien asemaa alati muuttuvassa mediakentässä, kehittämällä alan osaamista, tuloksellisuutta ja arvostusta. Risto auttaa näkemään sponsoroinnin ja tapahtumien kehityssuuntia ja vaatimuksia organisaatiolle sekä suunnittelemaan kullekin sopivan toimintamallin.

Miksi valita tämä valmennus?:
  1. Ymmärrät sponsoroinnin mahdollisuuksia yrityksen eri toiminnoissa
  2. Osaat rakentaa yrityksellesi sponsorointistrategian
  3. Osaat asettaa tavoitteita sponsorointiprojekteille ja tunnet erilaisia tapoja niiden mittaamiseen
  4. Saat ideoita erilaista toteutuksista
  5. Tunnet sponsoroinnin rajoitteet
Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu markkinoinnin johdolle ja asiantuntijoille, jotka haluavat oppia hyödyntämään sponsorointia sekä saamaan ideoita uusista mahdollisuuksista. Kenelle valmennus sopii: Valmennus on tarkoitettu markkinoinnin johdolle ja asiantuntijoille, jotka haluavat oppia hyödyntämään sponsorointia sekä saamaan ideoita uusista mahdollisuuksista.