Skip to content
Menu
Close
Kansainväliset
Puhujat

Belinda Gerdt

Themes
  • Asenne & Muutos
  • Asiakaskokemus
  • Digitalisaatio & Teknologia
  • Digitalisation & Technology
  • Johtaminen
  • Kasvu & Kehittäminen
  • Luovuus & Innovaatio
  • Myynti & Markkinointi
  • Spokesperson
  • Yhteiskunta & Tulevaisuus

”Digitalisaatio muutti asiakaskokemuksen ja teknologioiden hyödyntäminen erottaa edellekävijät muista. Nyt on aika ajatella isosti! THINK BIG! Tapamme kommunikoida, etsiä tietoa ja kuluttaa muuttuvat nopeasti digitalisaation myötä. Haluamme yritysten ja organisaatioiden kanssa käytävän dialogin olevan viiveetöntä ja asioinnin helppoa. (Kukapa haluaisi enää jonottaa kassalle!) Palvelulta odotamme yksilöllisyyttä.”

Belinda Gerdt on yksi harvoista suomalaisista naisista, joka on luonut kansainvälistä uraa maailman arvokkaimmissa teknologiayhtiöissä. Belinda on tehnyt töitä yli 15-vuotta digitaalisen asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittämisen parissa. Tällä hetkellä Belinda työskentelee Philipsillä pääkonttorissa Hollannissa ja vastaa globaalisti yritysmarkkinoinnista. Aikaisemmin hän työskenteli muun muassa Microsoftin Länsi-Euroopan pääkonttorissa sekä Amazonin EMEA-organisaatiossa Luxembourgissa.

Hänen neljäs kirjansa ”The Swipe-Right Customer Experience” julkaistiin marraskuussa 2022 yhden maailman suurimman kustantajan, Big Five -kustantajiin kuuluvan yhdysvaltalaisen Harper Collinsin kanssa. Edellinen teos Digiajan Asiakaskokemus, (Alma Talent, co-write Sanna Eskelinen) voitti Kultasulka 2019 -kirjakilpailun.

Belinda Gerdt on ajatuksia herättävä puhuja, joka nojaa puheenvuoroissaan kansainvälisiin esimerkkeihin ja käytännön oppeihin, joita hän on ammentanut pitkän uransa ja kirjoitustyönsä kautta. Hän on nähnyt maailman menestyneimpien IT-yrityksen näköalapaikoilla digitalisaation murroksen eri toimialoilla ja seuraa uusimpien teknologioihin kehitystä ja roolia yritysten asiakaskokemuksen kehittämisessä. Belinda on myös johtanut omassa työssään myynnin, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen murrosta omistamillaan liiketoiminta-alueilla.

 

Katso myös Belindan valmennus:

Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big?

Lue lisää Belindasta:

Asiakas on kuin hemmoteltu lapsi, jota yritykset eivät osaa palvella: nämä suomalaisnaiset ratkovat ongelmaa maailmalla ja heidän vinkeillään johtaja vapautuu itsepetoksesta. Kauppalehti 03.10.2021.

Laatukustantamo Harper Collins julkaisee palkitun suomalaisen bisnesoppaan, jonka ytimessä on ”ajattele isosti”. Kauppalehti. 20.03.2021. 

Belindan kysytyimmät puheenvuorot:

Digiajan Asiakaskokemus
Liiketoiminnan digitalisaatio
Asiakaskokemuksen strategiat ja muutos
Kansainvälisessä kilpailussa menestyminen

Tutustu Belindan koulutukseen:

Digitaalinen asiakaskokemus: Think Big
Close

Haluan lisätietoja / varata puhujan!

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!

Speaker Inquiry | FI

"*" näyttää pakolliset kentät

PP slash KK slash VVVV
Hyväksy Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Book speaker