Skip to content
Menu
Close
Puhujat

Hermanni Hyytiälä

Themes
  • Asenne & Muutos
  • Digitalisaatio & Teknologia
  • Hyvinvointi & Terveys
  • Johtaminen
  • Kasvu & Kehittäminen
  • Kommunikaatio & Vuorovaikutus
  • Luovuus & Innovaatio
  • Oppiminen
  • Yhteiskunta & Tulevaisuus

Hermanni Hyytiälä on kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettu nykyaikaisen johtamisen ja organisaatiokehittämisen asiantuntija. Parhaiten Hermanni tunnetaan häiriökysynnän ilmiön asiantuntijuudesta. Hän puhuu ja kirjoittaa aiheesta konferensseissa, tapahtumissa ja mediassa.

Hermanni on systeemiajattelun huippuasiantuntija ja on erikoistunut organisaatioiden kyvykkyyden parantamiseen auttamalla päättäjiä tekemään parempia asioita, ei vain vanhoja asioita paremmin. Hermanni on vuosia työskennellyt kansallisesti ja kansainvälisesti arvostettujen nykyaikaisen johtamisen ja organisaatiokehittämisen asiantuntijoiden parissa.

Hän on Olli-Pekka Heinosen kanssa myös ainoa suomalainen vaikuttaja, joka on kirjoittanut artikkelin maailman talousfoorumin sivustolle.

Hermannin asiakaskunta on koostunut muun muassa Suomen tunnetuimmista johtajista ja päättäjistä yksityisellä ja julkisella sektorilla. Asiakkaiden palaute on ollut poikkeuksetta erinomaista.

Hermannin sanoin: “Maailman muuttuminen ja monimutkaisuus eivät ole suurin haasteemme. Suurin haasteemme on, jos kohtaamme tällaisen maailman vanhentuneilla hahmotustavoilla.”

Häiriökysynnän vähentämisestä seuraa:

* Välittömät kustannussäästöt
* Palveluiden parempi saatavuus ja asiakaskokemus
* Parempi palveluiden vaikuttavuus ja kustannusvaikuttavuus
* Työntekijöiden työn kuormituksen keveneminen ja työn pitovoiman vahvistuminen
* Paremmin toimivat digitaaliset palvelut

Valmistaudu lempeään ajattelun ravisteluun!

 

Hermannille on  myönnetty Vuoden isä -tunnustus vuonna 2019.

Lue lisää Hermannin ajatuksia häiriökysynnän ilmiön tematiikasta Erikoislääkäri-lehden artikkelista ja Suomen Kuvalehden artikkelista.

Hermanni Hyytiälän kysytyimmät puheenvuorot:

Häiriökysyntä – organisaatiolähtöisten toimintamallien kallis hinta

 

Oletko joskus yrittänyt keskustella epätoivoisesti chatbotin kanssa saamatta apua ja
sen takia soittanut turhautuneena asiakaspalveluun? Tai olet yrittänyt saada lääkäriajan ja joutunut selittämään asiasi usealle eri hoitajalle? Tai saanut epäselvän laskun ja soittanut asiakaspalveluun?
Onneksi olkoon – olet synnyttänyt häiriökysyntää!

Epäonnistuminen asiakkaan palvelemisessa saa asiakkaan palaamaan takaisin lisävaatimusten kera. Asiakas on tyytymätön, organisaatio kuormittuu, työntekijät väsyvät ja kustannukset nousevat. Tätä ilmiötä kutsutaan häiriökysynnäksi. Sitä syntyy kun asiakas saa väärää palvelua, ei lainkaan palvelua tai vain osittain palvelua, jota hän on tullut hakemaan. Vika ei ole asiakkaassa vaan organisaatiossa.

Hermanni syventyy puheenvuorossaan häiriökysyntään, sen syvimpiin syihin ja ratkaisuihin, joiden kautta rakennetaan parempaa vuorovaikutusta, sujuvampaa toimintaa ja samalla tyytyväisempiä asiakkaita sekä työntekijöitä!

 

Vanha ajattelu ei ratkaise uusia ongelmia
Close

Haluan lisätietoja / varata puhujan!

Täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä arkipäivän sisällä. Aloitetaan yhdessä tapahtumasi puhujasisällön suunnittelu!

Speaker Inquiry | FI

"*" näyttää pakolliset kentät

PP slash KK slash VVVV
Hyväksy Tietosuoja*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Book speaker